| Tych aur każdy się może nauczyć , z tym wyjątkiem że ostatnią aurę jest trochę ciężej gdyż jest mało osób które ją znają. Jeśli chodzi o white aure to może ona mieć różne kolor tylko zawsze jej właściwości są takie same !!! White Aura - jest to najprostsza i najczęściej używana aura. Technika ta nie potrzebuje dużo energii aby ją załączyć , dzięki temu możemy ją stosować bardzo długo. Aura ta zwiększa naszą szybkość , przez co trudniej będzie nas trafić. To że ta aura jest najprostsza nie znaczy że z łatwością się jej nauczymy. Do tego będzie nam potrzebna osoba która umie tą aurę i która nas nauczy jej uzywać. Minimalne BP: 1.000 Koszt Nauki: 40 PD Mnożniki: Zwinność x 1,5 Koszt KI: 5 co turę Tornado Aura - jest to dość niespotykana aura gdyż zamiast normalnej poświaty , wokół wojownika powstaje dziwnie niebieski wir. Wir ten sprawia że przeciwnikowi trudniej będzie się dostać do osoby używającej tej aury. Niestety lecz jest niewiele osób które wiedzą że taka aura istnieje. Istoty które znają tą aurę przeważnie jej nie używają , są z natury spokojne. Aby je namówić by nauczyły kogoś tej aury , osobnik musi wykonać dla nich parę zadań i udowodnić że się na nią zasługuje inaczej nici z tej aury. Minimalne BP: 100.000 Koszt Nauki: 70 PD Mnożniki: Wytrzymałość i zwinność x 1,5 Koszt KI: 10 co turę Aury Bogów Galaktyk ( Kaio ) Tych aur można się nauczyć tylko i wyłącznie na planetach kaio (każda znajduje się w innej części galaktyki) , do których można się dostać tylko przez drogi węża. Jak się nauczymy danej aury , to nie będziemy mogli nikogo innego jej nauczyć , gdyż mistrzem danej aury jest zawsze jej twórca. Gdy ktoś już osiągnie swoją transformacje to niestety ale nie będzie mógł używać tych aur - nawet jeśli transformacja jest stała !!!. Wszystkie te aury mają jedną wspólną wadę , otóż kiedy je załączymy więcej niż raz to nasze HP spadnie o 5 , będziemy odczuwać bardzo poważny ból mięśni (chodzi mi tu o "zakwasy") który będą krępowały nasze ruchy , w każdej turze nasze HP będzie spadać o 3 HP - jeśli wyłączymy aurę to przestają nas boleć mięśnie , lecz jesteśmy wtedy prawie wyczerpani. Północna Galaktyka: Kaioken - jest to najtrudniejsza technika aurowa a zarazem najlepsza. Technika ta umożliwia nam podnoszenie swojego poziomu mocy oraz szybkości , przez co stajemy się bardzo silni. Jednak ta aura ma swoje minusy - i to nawet spore , mianowicie zaczynamy odczuwać wielki ból w mięśniach ( coś jak zakwasy ) aż nie możemy wykonywać niektórych ruchów. Technikę tą zna tylko jedna osoba , która może nas ją nauczyć - jest sam North Kaio , który mieszka na małej planecie - sprawuje on piecze nad północną galaktyką. Niestety ale trzeba będzie namówić North Kaio aby zaczął nas uczyć - co nie jest takie proste. Minimalne BP: 10.000 Koszt Nauki: 180 PD Mnożniki: BP x 3 ; Siła , Moc i Zwinność x 2,5 Koszt KI: 25 co turę Południowa Galaktyka: Electricity - jest to dość nietypowa aura , gdyż nie widać żadnej poświaty wokół wojownika , jedynie co widać to wyładowania energetyczne które pojawiają się wokół osoby używającej jej. Aura ta zwiększa naszą moc , przez co jesteśmy w stanie zadać mocniejsze ciosy. O tej technice wie tylko 1 osoba , jest nią South Kaio - sprawuje on piecze nad zachodnią galaktyką. Łatwiej nam będzie namówić tego kaio gdyż , jeśli pokaże się jemu że jest się dobrym wojownikiem to się zgodzi na nasza naukę. Niestety ta technika ma minusy , największym jest to że bardzo szybko zużywa moc , osoby używającej ją. Przez co wytrzymałość spada. Minimalne BP: 10.000 Koszt Nauki: 180 PD Mnożniki: BP x 3,5 ; Siła x 3 , Moc i Zwinność x 2 Koszt KI: 25 co turę Zachodnia Galaktyka: Neon - ta aura jest niepowtarzalna , gdyż sprawia że osoba używająca ją staje się jak by rozmyta. Aurę to zna tylko i wyłącznie West Kaio i nauczyć jej może tylko swojego najlepszego wojownika. Bardzo ciężko jest go namówić żeby nas zaczął uczyć. Jeśli się to komuś uda to przeżyje swój najgorszy trening , gdyż West Kaio nie przebiera w środkach. Efekt rozmycia powstaje gdyż wokół wojownika nie powstaje typowa aura , lecz jak by cienka warstwa wody. Właśnie dzięki niej , osoba używająca tej aury jest bardzo silna gdyż moc i siła rośnie. Minimalne BP: 10.000 Koszt Nauki: 180 PD Mnożniki: BP x 3 ; Siła , Moc i Zwinność x 2,5 Koszt KI: 25 co turę Wschodnia Galaktyka: Radion - aura ta jest naprawdę dość "niezwykła" gdyż nie widać wokół osoby używającej jej typowej aury , czy nawet cos podobnego do niej. Ta aurę wymyśliła kobieta kaio (East Kaio) , z przyjemnością uczy wojowników którzy według niej mają zadatki na mistrzów , więc nie ma problemu z namówieniem abyśmy u niej trenowali. Radion aura sprawia że całe ciało wojownika staje się lekko czerwone , jego włosy unoszą się do góry - to sprawia ze moc rośnie. Minimalne BP: 10.000 Koszt Nauki: 180 PD Mnożniki: BP x 2,5 ; Siłą i Moc x 2 , Zwinność x 3 Koszt KI: 25 co turę Wszystkie powyżej opisane aury są na poziomie 1 - max. poziom tych technik jest 4 ( z każdym poziomem mnożniki wzrastają o 0,5 w cechach a w BP o 1 ). Każdy kolejny poziom kosztuje następująco: 2 poziom: Minimalne BP: 25.000 , Koszt Nauki - 55 PD 3 poziom: Minimalne BP: 60.000 , Koszt Nauki - 65 PD 4 poziom: Minimalne BP: 100.000 , Koszt Nauki - 75 PD Aury Piekła Tą aurę jesteśmy w stanie się nauczyć tylko i wyłącznie w piekle i zna ją tylko król piekieł (bóg) - Dabla. Znalezienie go jest wyzwaniem gdyż nikt nie wie gdzie on się znajduje. I tak jak przy aurach kaio , jak się nauczymy dark aury to nie będziemy w stanie nauczyć jej nikogo !! Dark Aura - jest to jedyna aura piekła i zna tylko i wyłącznie sam Dabla. Namówienie go aby nas nauczył tej aury graniczy z cudem a co dopiero odnalezienie go w piekle, lecz niektórym podobno się udało to!. Żeby pokazać mu że jest się zdolnym wojownikiem zła , należy wykonać dla niego naprawdę ciężkie prace i oczywiście ukazać mu nasz zło jakie posiadamy w sobie. Aura ta jak sama nazwa wskazuje jest czarna i promieniuje ogromna mocą. Zwiększa ona nasza moc tyle że ledwie jesteśmy w stanie utrzymać ją w naszym ciele - może roznieść nasz ciało na strzępki. Minimalne BP: 10.000 Koszt Nauki: 180 PD Mnożniki: BP x 2,5 ; Siła x 3 , Moc x 2,5 i Zwinność x 2 Koszt KI: 25 co turę Powyżej opisana aura jest na 1 poziomie - max poziom tej aury jest 4 ( co poziom +0,5 do mnożnika cech i + 1 do mnożnika BP ). Każdy kolejny poziom kosztuje następująco: 2 poziom: Minimalne BP: 25.000 , Koszt Nauki - 55 PD 3 poziom: Minimalne BP: 60.000 , Koszt Nauki - 65 PD 4 poziom: Minimalne BP: 100.000 , Koszt Nauki - 75 PD Aury Transformacji Niektóre rasy maja jak by bonusowe aury , lecz one tak naprawdę nie różnią się prawie niczym od zwykłych aur. Nikt prócz ras które posiadają te aury nie może się ich nauczyć !!! Pink Aura - ta aura jest tylko dla demonów ( dla zwykłych i Hell's ). Zdobywają oni tą aurę od razu jak osiągną swoją pierwszą transformacje. Aura ta nie jest taka intensywna na pierwszej transformacji , jednak im wyższy stopień transformacji demona tym aura jest bardziej intensywna i daje lepsze efekty. Minimalne BP: Trzeba osiągnąć pierwszą transformacje Koszt Nauki: ---- Mnożniki: Siła , Moc i Zwinność x 1,5 Koszt KI: 15 co turę Red Aura - aura ta jest tylko i wyłącznie dla androidów , cyborgów oraz cybernetic mutantów. Daje ona wielką moc osobie używającej ją - jak sama nazwa wskazuje ma ona bardzo intensywny kolor czerwony. Aby ja zdobyć wystarczy osiągnąć swoją pierwszą transformacje. Im większa transformacja tym aura jest bardziej intensywna i pojawiają się czerwone wyładowania elektryczne. Minimalne BP: Trzeba osiągnąć pierwszą transformacje Koszt Nauki: ---- Mnożniki: Wytrzymałość , Zwinność i Siła x 1,5 Koszt KI: 15 co turę Gold Aura - jest to aura przeznaczona tylko i wyłącznie dla saiyan oraz pół saiyan. Aura ta jest złota i bardzo jasna , osiąga się ją zaraz po przemianie w Super Saiya-jina. Aura ta sprawia że saiyanie są bardzo silni kiedy ja używają. Im wyższy stopień transformacji tym aura jest bardziej złota oraz widać wyładowania elektryczne wokół osoby używającej jej. Minimalne BP: Trzeba osiągnąć SSJ Koszt Nauki: ---- Mnożniki: Wytrzymałość , Zwinność , Siła , Moc x 1,5 Koszt KI: 15 co turę Green Aura - należy ona jedynie do dark saiyan. Aura ta jest podobna do gold aury zwykłych saiyan , jedyną różnicą jest je kolor. Aura ta jest mieszanką koloru zielonego ze złotym. W tej aurze dark saiyna jest znacznie silniejszy i wytrzymalszy od innych. Dark saiyanie uczą się tej aury od razu po osiągnięciu stopnia Super Saiya-jin. Im potężniejsza transformacja tym efekty aury są jeszcze lepsze. Minimalne BP: Trzeba osiągnąć SSJ Koszt Nauki: ---- Mnożniki: Wytrzymałość , Zwinność , Siła , Moc x 1,5 Koszt KI: 15 co turę Purple Aura - jest to aura którą znają jedynie tsufule w swojej 1 formie dopóki nie wejdą w ciało saiyan. Tsufule nie muszą osiągać swoich transformacji aby poznać tą aurę , po przekroczeniu odpowiedniego BP w ich genach uaktywniają się pewne cząsteczki w kodzie genetycznym , które sprawiają że tsuful potrafi załączyć tą aurę i ją kontrolować. Minimalne BP: 50.000 Koszt Nauki: ---- Mnożniki: Moc , Zwinność , Siła x 1,5 Koszt KI: 15 co turę Invisible Aura - tą aurę mogą używać jedynie ludzie. Aura ta jest trochę podobna do white aura , lecz w tym przypadku podczas trwania aury widać jedynie jej krawędzi. Osoba używająca tej aury dysponuje wtedy sporą siłą. Ludzie poznają tą aurę gdy osiągną swoją pierwszą transformacje. Minimalne BP: Trzeba osiągnąć pierwszą transformacje Koszt Nauki: ---- Mnożniki: Siła , Zwinność oraz Moc x 1,5 Koszt KI: 15 co turę Crusaider Aura - aura dla Crusaiderów. Gdy jakiś crusaider używa tej aury wydawać by się mogło, że zmienia kolor. Zaś kolor aury jest zależny od koloru skóry Crusiadera. Aura jest po prostu bardziej jaskrawego koloru niż skóra. Minimalne BP: 2.000 Koszt nauki: 80 PD lub jeśli osiągnie się transformacje nauczamy się jej automatycznie. Mnożnik: Wytrzymałość, Moc i Siła x 1,5 Koszt KI: 15 co turę Gold Aura - bliźniaczo podobna do Gold Aury Sayian, jednak jest przeznaczona tylko dla Mutantów. By ją posiąść nie trzeba osiągać transformacji. Minimalne BP: 200.000 Koszt nauki: 90 PD Mnożnik: Wytrzymałość, Moc, Siła, Zwinność x 1,5 Koszt KI: 15 co turę Sheeny Blue Aura - aura używana przez starożytnych nameczaninów. Podobna "kształtem" do aury nameczańskich wojowników. Minimalne BP: Trzeba osiągnąć pierwszą transformacje Koszt nauki: ---- Mnożnik: Wytrzymałość, Zwinność x 1,5 Moc x 2 Koszt KI: 15 co turę. Sheeny White Aura - aura używana przez zwykłych nameczan. Jedna z najlepszych aur ofensywnych. Minimalne BP: Trzeba osiągnąć pierwszą transformacje Koszt nauki: ---- Mnożnik: Zwinność, Siła x 1,5 Moc x 2 Koszt KI: 15 co turę. Yellow Aura - żółta aura dla Majinów. Aura swoim "pulsowaniem" przypomina trochę ulatujący w górę dym. Minimalne BP: 50.000 Koszt nauki: Zostaje ona poznana automatycznie po osiągnięciu odpowiedniego poziomu BP. Mnożnik: Moc, Wytrzymałość, Zwinność x 1,5 Koszt KI: 15 co turę. Fire Aura - ognista poświata, wzmacniająca znacznie siłę uderzenia Piko-jinów. Minimalne BP: 500.000 Koszt nauki: 100 PD Mnożnik: Siła x 2, Wytrzymałość, Zwinność, Moc x 1,5 Koszt KI: 15 co turę. Blue Aura - niebieska aura Icerów. Tak jak w przypadku Tsufuli, w DNA uaktywnia się gen który jest odpowiedzialny za wydzielanie aury. Minimalne BP: 140.000 Koszt nauki: ---- Mnożnik: Wytrzymałość, Zwinność, Siła x 1,5 Koszt KI: 15 co turę. Tsunami Aura - aura używana przez Kaioshinów. Rzadko kiedy jej używają, a jeśli już to w krytycznych sytuacjach. Aura znacznie różni się od innych wyglądem. Ta nie otacza bezpośrednio wojownika, tylko tworzy wkoło niego potężną ścianę mocy. Minimalne BP: Trzeba osiągnąć pierwszą transformację. Koszt nauki: ---- Mnożnik: Moc x 3, Wytrzymałość x 1,5 Koszt KI: 20 co turę. Power Kaura - charakterystyczna aura dla Kanasjaninów. Przypomina nieco transformacje, jednak nie wzmacnia tak mocno jak transformacja. Minimalne BP: 500.000 Koszt nauki: 80 PD Mnożnik: Siła, Moc, Zwinność, Wytrzymałość x 1,5 Koszt KI: 15 co turę Shenron Aura - jedyna aura dla Shenlongów, znacznie ich wzmacniająca. Aura zostaje poznana automatycznie po osiągnięciu odpowiedniego poziomu mocy. Gdy Shenlong zdobywa aure, do jego imienia dochodzi przyrostek Shenron, zaś pierwszy człon imienia zostaje skrócony. (np.: Azazazel, zmienia się na Aza Shenron - Azik nie obraź się to tylko przykład :P) Minimalne BP: 400.000 Koszt nauki: ---- Mnożnik: Siła, Moc, Wytrzymałość x 1,5 Koszt KI: 15 co turę. Aury Fuzji Tej aury nikt nie może używać prócz postaci jaka powstanie z fuzji 2 graczy ( jeśli fuzja przestanie działać to gracze nie będą mogli korzystać z tej aury )
Star Aura - jest to najpotężniejsza aura jaką świat widział , niestety ale żeby ją osiągnąć postacie które się scalą muszą znać ( lub być ) ostatnią swoją transformację. Gdy tak będzie to powstanie ogromna aura , w której będzie można zauważyć jak by świecące małe gwiazdki. Niestety ale tylko postać jaka powstanie z fuzji będzie mogła używać tej aury w ostatecznej transformacji!!. Minimalne BP: ---- Koszt Nauki: ---- Mnożniki: Zwinność, Wytrzymałość i Siła x 2 Koszt KI: 35 co turę |
|